З метою запису до електронної черги (е-Черга) перейдіть за посиланням – https://id.e-consul.gov.ua
Увага. Консульські послуги надаються лише за наявності запису в е-Черзі.
Запис в е-Чергу відбувається за допомогою е-підписів (Електронного Цифрового Підпису - ЕЦП на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), «Дія.Підпис» або «BankID» НБУ; електронна ідентифікація забезпечується через платформу «ID.GOV.UA.».
Детальна інформація про механізм авторизації міститься за посиланням: https://mfa.gov.ua/consul/forua/e-cherga
У разі відсутності РНОКПП (ідентифікаційного коду), за вищенаведеним посиланням розміщено роз’яснення Державної податкової служби України про існуючі можливості отримання РНОКПП, у тому числі дистанційного.
Без попереднього запису в е-Чергу здійснюється прийом лише вразливих категорій відвідувачів:
- осіб з інвалідністю I та II груп, дітей з інвалідністю або законних представників, які діють від імені таких осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
- осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорій 1 і 2;
- дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їхнього числа або законних представників, які діють від імені дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- учасників бойових дій;
- військовослужбовців;
- членів сімей військовослужбовців;
- багатодітних родин;
- тяжкохворих;
- вагітних;
- осіб, які звертаються до Посольства з метою оформлення посвідчення особи на повернення в Україну (крадіжка, втрата документів, тощо).
Для означеної категорії громадян України, просимо попередньо повідомити про візит на електронну пошту ([email protected]), зазначивши П.І.Б., назву консульської послуги, додаткові потреби для можливості реалізації свої прав (вільне пересування у інвалідному-візку, необхідність сурдоперекладу, тощо).
Для осіб без засобів електронної ідентифікації та у яких відсутній біометричний закордонний паспорт, необхідно спробувати всі методи електронної ідентифікації, наведені за посиланням https://mfa.gov.ua/consul/forua/e-cherga.
У разі неможливості здійснити електронну ідентифікацію, пропонується звернутись на електронну пошту ([email protected]) з обґрунтуванням ситуації (у тому числі, описати на якому етапі не вдається здійснити ідентифікацію) та проханням визначити дату та час візиту без попередньої реєстрації в е-Черзі.
Увага. Заявники-чоловіки призовного віку, не можуть бути записані до е-Черги у такий спосіб, оскільки відсутність ЕЦП/BankID також унеможливлює формування е-ВОД у застосунку Резерв+, надання якого є обов’язковою умовою отримання консульської послуги.
Консульське обслуговування відбувається виключно для тієї консульської дії, яку Ви обрали на сайті при бронюванні візиту.
У разі потреби, додаткову інформацію Ви можете отримати написавши на електронну адресу [email protected], якщо у Вас залишились запитання після отримання відповіді електронною поштою – зателефонуйте за номером +389(2)317-81-20.